Er du skole og ønsker å handle av oss her på web så har du noen tips til en vellykket gjennomføring:

 

Legg alle varer du ønsker i handlekurven og gå til kassen. Velg --> Ny kunde

Ønsker du EHF faktura som alle skoler og kommuner skal ha nå, må du se rett over betalingsalternativene der det står --> Registrer deg som bedriftskunde.

Velg Svea finans og fyll inn info til fakturamottaker (kommunen). Hak av for annen leveringsadresse og fyll inn info til skole her.

Kontaktperson er deg som legger inn bestillingen.

Ved EHF-faktura kreves det et ressursnummer – dette oppgis under Melding til salgsavdelingen/Bestillingsreferanse i bunnen av handlevognen.

 

Alternativ er at du kan bruke et bank kort/kredittkort vis du har tilgang til det. Da kan du velge alle betalings løsningene vi har.

 

Ved kjøp av symaskiner så kan du ringe 906 24 212 for å få hjelp til hvilken type maskin som vil passe best til dere i forhold til budsjett , skole , antall osv. Vi selger og reparerer symaskiner til ca 100 skoler hvert år og har veldig god kunskap om hva som fungerer på skoler og hva som ikke fungerer.

 

Hvis du ikke klarer å legge inn bestillingen din på nettsiden vår så kan du sende en e-post til Support@somsenteret.no . Her oppgir du all info vi trenger til fakturering og levering, samt varenummer og antall på hva du ønsker/evt. Skjermbilde av handlekurven, så kan vi lage ordren for deg og sørger for at bestillingen og fakturaen blir sendt dit det skal

 

 

26.08.2024